Tema: Re: Prašymas parikiuoti fotoaparatus
Autorius: Bronco
Data: 2010-10-28 16:19:34
On 2010-10-28 15:02, Kabura wrote:
> o ar geriausias objektyvas (čia savaime suprantama sąlyginai) nebūna "per
> geras" paprastesniam fotikui?

Objektyvas gali tik fiziškai netikti fotikui, bet per geras tikrai
nebus. Dėl siūlymo iškart "imti geriausią objektyvą" aš esu gana
skeptiškas, nes naujokas nežinos, kuris objektyvas jam yra "geriausias".
Tokie dalykai paaiškėja tik po kažkurio naudojimosi laiko. Geri
objektyvai brangūs, todėl jei vėliau paaiškės, jog pvz. televyko niekad
neužsidedi, o tau labiau reikia wide, tai bus tuščiai užmarinuoti dideli
pinigai geram televykui. Todėl siūlau imti kit'ą su 18-55 ir
fotografuoti, vėliau jau žinosi ko reikia, liks tik parinkti objektyvą.