Tema: Re: Prašymas parikiuoti fotoaparatus
Autorius: Kabura
Data: 2010-10-27 18:04:03
ačiū, tikrai ne iš nuobodulio. esmė tokia - nelabai susigaudau aš
fotografijoje ir vat norėčiau nusipirkti aparatą ir mokytis fotografuoti.
Nusprendžiau nepirkti taip vadinamų "muilinių" ir noriu paimti geresnį.
Iškilo klausimas - ar imti dėvėtą ar naują. Kadangi xD ir pan. neįpirksiu ir
manau nereikia jų man, tai norėčiau sužinoti kas labiau apsimoka - dėvėti
xxxD arba xxD ar nauji 550D, 1000D. Su sąlyga, kad objektyvas visais
atvejais bus tas pats (dar neturiu). Tai vat ir norėjau tokią apytikslią
liniją susidėlioti. Nes norint paskaityti review labai jau daug subtilybių
reikia suprasti, o kai nesigaudai, tai būna sunku tuos palyginimus teisingai
įvertinti.

On 2010-10-25 17:32, Kabura wrote:
> Sveiki,
>
> prašau parikiuoti aparatus, nes pats nelabai, tai kiek paskaičiau,
> supratau
> taip:
>
> 300D<10D<20D<30D<40D<50D
> 1000D<550D
>
> Reiktų į pirmą eilutę įdėti 350D, 400D, 450D, 500D, 550D ir 1000D.
>
> labai ačiū pagelbėjusiems.

Spėju, ne iš nuobodulio tu juos į eiles dėlioji, ar ne taip? Tada geriau
parašyk, ką nori sužinot, koks tikslas šio rikiavimo? Nes užduotis taip,
kaip tu ją suformulavai, yra beprasmiška, nes remsis grynai subjektyvia
nuomone ir visi surikiuos vis kitaip. Pvz. jei domina kainos/kokybės
santykis, tai mano nuomone xx0D serijoje tai būtų 450D, o x0D serijoje -
40D. 1000D aplamai neaišku kam dabar reikalingas, kai jau 450D galima
nebrangiai nusipirkt. IMHO.