Tema: Re: Prašymas parikiuoti fotoaparatus
Autorius: Kabura
Data: 2010-10-28 15:59:06
ačiū, bus aiškiau.

news:iaagmq$9ba$1@trimpas.omnitel.net...
On 2010-10-27 17:04, Kabura wrote:
> ačiū, tikrai ne iš nuobodulio. esmė tokia - nelabai susigaudau aš
> fotografijoje ir vat norėčiau nusipirkti aparatą ir mokytis fotografuoti.

Tai va, jei apsistojai ties Canon, tai pasiimk naują ar naudotą 450D su
kitiniu objektyvu ir pradėk fotografuot. Po pusmečio pats jau žinosi ko
tau reikia ir nusipirksi papildomai. Jei ant tiek "išaugsi" kaip
fotografas, jog jau ims stigti 450D galimybių, tai nesunkiai pasikeisi,
o jei pirksi naudotą, tai gal ir su visai simboliniais nuostoliais.

Taip pat gali vertinti savo piniginės situaciją. Pvz. jei pinigų
negaila, pasiimk 550D. Kaip naujokui šiame reikale, jis tau didelių
pliusų neduos (nebent reikalingas filmavimas), bet gausi gal kokį
emocinį pasitenkinimą, jog įvaldei naujausia entry levelio modelį.

Bet kuriuo atveju, body turi gerokai mažesnę įtaką galutiniam
rezultatui, nei objektyvas. Aš pvz. sunkiai iš akies atskirčiau kur
450D, o kur 550D nuotrauka, kai ji daryta identiškomis sąlygomis su tuo
pačiu objektyvu.