Tema: Re: Noriu senolio Canon upgreido
Autorius: MRT
Data: 2015-12-08 20:12:41
> Ne, is principo nesinori, t.y. norisi, bet ~700 euru kitur mielai isleisciau
> :) Ok, reiks testa "laboratorini" padaryti :) Dar viena beda yra kai zmona
> is M i auto perjungia - tada toks jausmas, kad jis net nesupranta, kad
> blykste pajungta - uzkelia ISO savavaliskai (o ant auto nera galimybes ISO
> uzfiksuoti)... Na zodziu, pazaisiu, parasysiu rezultatus :)

As pasizvalgyciau kokio 550D/600D naudoto, nes nuo ju progreso praktiskai nulis..
Tada gausis uz nedideli upgrade nedideli ir pinigai.. bonus'as - mokes filmuot..

550D su 18-55IS uz 250:
http://www.efoto.lt/skelbimas/canon_eos_550d_ef_s_18_55mm_is
650D_ar_700D bodis uz 300:
http://www.efoto.lt/skelbimas/canon_550d_su_18_55_objektyvu_229_eu
700D kaip naujas uz 370:
http://www.efoto.lt/skelbimas/canon_700d_naujas_su_18_55_ii_449eu

http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Canon-EOS-760D-versus-Canon-EOS-550D-versus-Canon-EOS-450D___1011_645_185

ISO klausimas uzstriges laike.. bet tarkim smulkmenu naudingu ir nelabai tarp ju per tiek laiko prisirinko..
Pvz. nuo 600D vartomas ekranas.. nuo 650D berods jau ir tapsnojamas ekranas..

Mano atveju buvo Canon 1000D (advanced dalykai, kaip blykstes ir t.t. nenauoti) i Canon 600D:
http://www.dxomark.com/Cameras/Compare/Side-by-side/Canon-EOS-600D-versus-Canon-EOS-1000D-versus-Canon-EOS-450D___692_270_185
Pradejo noretis prie progos upgrade, pakliuvo padori kaina, nebrangiai pasikeitus visai dziugina..

Plikai ziurint i skaiciukus kuriais DxOMark vertina matricas, tai 1000D=450D=600D..

PS. Del "dar viena beda yra kai zmona is M i auto perjungia - tada toks jausmas <..>"
Isvada: 450D jei neatsikratysi - pasilik seimoje.. du bodziai gali kartais ir pasiteisint..