Tema: Re: Noriu senolio Canon upgreido
Autorius: Night
Data: 2015-12-07 23:12:01
Nusisnekejau. 450D ten. Pagrindine problema, kad pvz patalpoje su dirbtiniu
apsvitimu ir naudojant blykste is kiek toliau turiu daryti islaikyma max
1/60, kas teoriskai jau is rankos nebetinka, tik tiek, kad objektyvo IS
gelbeja. Kazkaip tikiu, kad upgreidas i 760d butu apciuopiamas. O gal ir
70D verta, nes kainu skirtumas ne stebuklingas?