Tema: Re: Noriu senolio Canon upgreido
Autorius: Aras
Data: 2015-12-08 14:10:51
Nu tai kad su 350D+430EX 1/160 ir 5.6 plius ISO200 viskas ten normaliai gaunasi. Blogiausiu variantu pakeli DPP programoj šviesumą ir viskas. Tik į RAW reikia fotkint.
Su objektyvu 50-250 pakankamai apšviečia ir iš 5-6 metrų (blykstė tiesiai į kaktą). Su 18-50 objektyvu ten kažką sudurniuoja vietom, ir kai kurios nuotraukos iš tiesų gaunasi tamsios (blykstė apie 45 laipsnius į viršų su kartono gabaliuku). Nebepadeda kai kur ir šviesumo užkėlimas iki 2,0.