Tema: Re: Noriu senolio Canon upgreido
Autorius: Night
Data: 2015-12-07 13:12:49
Joo.. Paskaiciau, ka fliukai raso, palyginau su Nikon - atrodo, kad C
atsilieka sioje srityje. Kaip sakei, nebent 70D butu pranasesnis, bet nesu
tikras, kad man reikia tokio didelio ir sunkaus, nebent butu svariu
argumentu - kazkaip galvojau apie 760D, bet del foto tamsoje dabar siek tiek
suabejojau - tai vienas is kriteriju, del ko noriu upgreido. Aisku, us mano
turima bus zenkliai geriau (560D jau su 800 ISO kokybe nebevartotina), bet
ar tiek geriau, akd isleisti kruva euru?