Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-15 19:14:50
asmens kodo nera.. varda ranka isirasyt reik. tai uz ka bauda gavo auksciau
minetas pilietis?

"Struktur"  parašė naujienų news:ll2du9$obb$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip tais nera? Nesu tikras ar asmens kodas biliete atspausdinamas, bet
grafa vardui pavardei tikrai yra. Isiraso pats zvejys situos duomenis
dar pries GA paimant bilietuka i rankas :)