Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-05-15 10:34:44
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=335295   87
straipsnis : jie gali interpretuoti ivairiai, po to tavo teise skusti
sprendima - "užtraukia įspėjimą arba baudą nuo dvidešimt penkių iki dviejų
šimtų litų su pažeidimo padarymo įrankių ir priemonių konfiskavimu ar be
konfiskavimo."

"Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> wrote in message
> Kazka tu tu cia pizdish, uz zvejyba be leidimo bauda iki 50 Lt, berods.
> Nebent tavo draugas su tinklu vietoj meskeres zvejojo, tada jo, px koks
> leidimas bauda nuo 200 iki 700 Lt + irankiu/irangos konfiskacija...
>

> "911" <911@gmail.com> wrote in message

>>> leidimu. Atvare GA, pasake, kad "bent vienas leidima turit?" As turejau,