Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-15 15:56:00
tai as nesiginciju, kad asmens dokumento reik. bet is sitos visos trydos
supratau, kad ir turit perlo bilieteli ir dokumenta asmens, vistiek gauni
protokola. ant popierelio juk nera parasyta, kad petro bilietas ir neina
sutikrint su asmens dokumentu. paskubejau metams nusipirkt perlo aparate..

"Struktur"  parašė naujienų news:ll2dbb$nov$1@trimpas.omnitel.net...

A tai gal ten Petro popieriukas, o tu Antanas? Prie popieriuko reik ir
dokumentelio asmenybei nustatyti matomai :)