Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: Pi.
Data: 2014-05-15 15:37:43
nu tai popieruka turiu.. bet jei is jo jokios naudos, tai suds su bruknem.
juk I perlo terminala suveda ir asmens koda, tai kur tie duomenys eina? galu
gale kieno tai problema, jei GA insp. nemoka patikrint mano bilieto? atrodo
kvailai

"Struktur"  parašė naujienų news:ll2bvc$m52$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.05.15 14:45, Pi. wrote:
> pala pala.. nuo pradziu.. tipo nusiperki perlo terminale bilieta.. ir
> tikrinimo metu vistiek surasys protokola, kad neturi zvejo megejo bilieto?

Nu teip. Kaip sake GA inspektorius nelabai jie ten ka mato su savo
aparatais jeigu pirkta per terminala. Privalu turet su savimi ta
popieriuka beigi asmens dokumenta. :) Isigijus per ALIS uztenka asmens
dokumento ;)