Tema: Re: Žalio žvejo klausimas žinovams
Autorius: valytojas
Data: 2014-04-23 00:37:12
1 situacija:
Prie ežeriuko leidžiam savaitgalį su kompanija, vienas išsitraukia žūklės
įrankį bet pačiupinėt  1-3 val. nori keli, kas ryte anksti, kas naktį, kas
vakare.. Įrankio savininkas turi dokumentus dėl savęs, įrankis 1, o norinčių
palaikyti tarkime dar +3. Inspektorius atvažiuos ir suras ne įrankio
savininką su įrankiu rankose ant ežero kranto.

2 situacija:
Pasiimu draugelį(+ alaus ar pan. kad nebūtų liūdna) valčiai ežere
pairkluoti, įsimetam 5 vnt. meškeres, kraunam į/iš valties ir prisistato
inspektorius. Meškerių savininkas turi viską kas priklauso, o irkluotojas
neturi.

3 situacija:
Kaune prie santakos diedukui susivijo valas, reik įbrist išsikabinti,
paprašo praeivio palaikyt meškerę kol įbridęs krapštysis. Prieina
inspektorius ir nori laikančio meškerę rankose popierių.

Kaip tokios situacijos interpretuojamos ir sprendžiamos? Gali ginčytis ir
koliotis jei neis su valstybės pareigūnu susikalbėti.

Aš suprantu, kad viskas aišku kai sėdi vienas su viena meškere. Jei
atsiranda 2 asmenys prie meškerės, jei meškerių daugiau?(pvz. draugė/žmona
per pora metrų nuo užmestų meškerių ant pledo deginasi - tai ji jau
žūklauja? :) )

"Arun@sUser"  wrote in message news:liqr2p$2fk$1@trimpas.omnitel.net...

Ir fsio...