Tema: Re: El. varikliai
Autorius: Aivaras
Data: 2014-04-03 16:17:21
mano ne pati geriausia patirtis su Jenox akumu, tad aš jį apeičiau
nors pradžioj praplaukdavom nemune nuo kruonio iki paukščių salų pirmyn atgal kokius 10km su vienu akumu
bet dabar po 4 metų net į vieną pusę neužtektų :)
krovikliai geriausi atsiliepimai apie Ctek
manau 3-4 metus tikrai pakaks tau elektros, bet paskui istorija bus kaip visiems :) benzas