Tema: Re: El. varikliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-04-03 14:11:17
Tai ten su tuo velkiavimu irgi nėra taip, kad užmetei ir plauki. Jei
nori pagaut, tai įtariu dxja reikalų, pradžiai tai exoloto reik, kad
gylį sekt, skardžiu varyt, na arba telkinį gerai pažinot. Aš irgi toks
pats žvejys - nikuja nieko neraukiu, jei pagaunu tai per klaidą, o ne
dėl to, kad kažką moku. Bet tai būtent dėl to ir rinkausi benzą - jei
nieko nepagausiu, tai bent pasiplaukiosiu smagiai, juk žvejyba tai ne
vien žuvis, tai ir buvimas gamtoj ir apskritai, bendras įspūdžių
komplektas, bendras komfortas. O su benzu, galvok ką tik nori, bet to
komforto kur kas daugiau.