Tema: Re: El. varikliai
Autorius: Pi.
Data: 2014-04-03 13:15:00
idomu. koks akumas pas tave? kiek dviese plaukiat? ta prasme diena
isvelkiaujat?

"Aivaras"  parašė naujienų news:lhjaej$7bt$1@trimpas.omnitel.net...

minkota išbandytas variantas, nemanau, kad labai daug sutaupysi imdamas kitą
visitiek paskui benzo užsimanysi, tai Lbs neverta manau didint, man 30 lbs
užtenka dviese po 100kg plaukiot
esminė bėda - akumas per silpnas