Tema: Re: El. varikliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-04-03 13:31:32
Aš irgi taip galvojau. Bet tada mintis atsisuko kitu kampu - vieną dieną
per metus pasipi$i, bet plaukioji kaip ponas kaip nori ir kiek nori be
jokių parkių, savo malonumui. Ir 2-3 dienas iš eilės (pvz ilgas
savaitgalis, atostogos) gali išvažiuot, benzo bačioką įsimetei ir psio.
O su elektriniu 2 dienas padret nepavelkiausi, akumas krausis ~10
valandų, vadinasi turi grįžt namo, kad jį pakraut, tada jau iš pat ryto
plaukt negali, tik nuo pietų. Su palapinėm irgi nepastovyklausi, reiks
akumą tausot, neplauksi kur panorėjęs, o tik kur prie vietos, kad dar
rytdienai užtektų. O prie viso to, pagal merfio dėsnius, išsikraus tas
akumas pačiu netinkamiausiu momentu, kur nors kitam ežero gale, ypač jei
pilnu gazu pavarysi :D

Dėl velkiavimo - benzininis 4T tam irgi puikiai tinka, lydekoms netgi
geriau - burzgimas jas aktyvina (bent taip rašo), o lėtai plaukiant tai
ir tas garsas toks minimalus. Aš dėl to būtent į 2 cilindrus žiūriu, jie
dar tolygiau ir švelniau dirba. Ir pvz į Kuršių marias nuvarai, nereik į
neriją keltis, gali iš Kintų per 15-20 min iki Pervalkos daplaukt, jei
tik noro yra. Nu ir ten šiaip, žvejoji kur vienam gale, spiningauji,
kliovo nėr, sugalvoji perplaukt į kitą vietą prie sekliaus, už poros km
tarkim. Tai su elektriniu pusvalandį kapstysies, kai su benzu per 5 min
nuplauksi.