Tema: Re: Q: El. varikliai
Autorius: spakainas
Data: 2014-04-03 13:05:25
Aš kaiptik šią žiemą tuo ir užsiėmiau - forumų skaitymu apie variklius.
Pradžiai tikrai norėjau elektrinio - nes tipo tylus, ekologiškas, patogu
velkiaut, galima visokiuose ten draustiniuose plaukiot, kaip su
irkline... Bet ties šita vieta visi jo pranašumai ir baigiasi. Normalus
gelinis akumas - 1000lt. Variklis dar 500lt. Normalus įkroviklis 300lt.
Už tiek jau išeina naudotas benzas, o nedaug dametus tai ir naujas, kad
ir pats slabniausias, bet vistiek bus daugiau nei 5 kartus galingesnis
už tą elektrinį, o ir gerokai lengvesnis (elektrinio atveju
akumuliatorius ~30+kg). Žodžiu, kiek kas pirko elektrinių motorų, visi
vėliau perėjo ant benzo, atvirkščiai nėr nei vieno. Nu nebent gyveni
šalia draustinio ir būtent tik ten ir nori žvejot, daugiau niekur. Bet
tai vėl - prie normalaus vėjo gali ir nebeparplaukt namo, apie upes
iškart pamiršk - prieš srovę irgi nepaplauksi. Na ir pats plaukimo
greitis tai vos ne toks pat kaip ir irklais smagiau mojuojant.

Žodžiu, išvada būtų daugmaž tokia: ten, kur negali su benzu, pilnai
pakanka irklų. O nori į Nemuną ar marias - be benzo nėr ko ten lyst.

Jei vistik nuspręsi imt elektrinį, tai pats slabniausias minnkotos 30lbs
tempia ~650kg, žodžiu daugiau nei per akis. Daugiau lbs greičio
nepridės, tik juntamai greičiau sodins akumuliatorių, geriau investuot į
akumą nei į variklį. Dėl brandų nieko nežinau, bet geriau patikrintą
daiktą imt, t.y. minnkotą, bus mažiau siurprizų, o paskui ir lengviau
parduosi, nei kokį noneimą.

Beja, visi mano skaitinėjimai apie variklius baigėsi laivavedžio kursais
ir 9.9 4T dvicilindrio paieškom ;]