Tema: Re: balalaikos
Autorius: Povilas
Data: 2013-02-18 22:06:47
Palikim tai ka as naudoju,nes yra visko ir tai ka as isigijau ,tai yra mano
asmeninis reikalas.
Mes siuo atveju kalbame apie konkretu gamini,kuris tik tik pasirode
placiajai publikai ,o jo ivedejai i rinka,pabande sukurti efekta,koki sukure
Ceburkulio meteoritas.Nixuja taip nebus.Ir pasakysiu kodel taip nebus.Ogi
todel,kad iki meteorito sukurto efekto siam gaminiui toli kaip iki maskvos
rakom.Jeigu sita pati publika nebutu is "po prekystalio" siule visokiu kitu
"sedevru" uz kosmines kainas,kurie finale pasirode bb verti,tai gal ir
pamastyciau apie situ twariu suselpima.Bet dabar sakau - xujushki jums !