Tema: Re: balalaikos
Autorius: Casper
Data: 2013-02-12 09:32:44
Povilai, viena karta paimk ir padaryk toki "sedevra" pats, tada suprasi kiek
jis vertas. Ne vienas mano klubietis droziasi tokias balalaikas, patikek, ne
taip paprasta kaip atrodo...
Aisku, kad zinant kaip ir mokant ta padaryti, paciam darantis iseina pigiau
nei nusipirkti Kote, bet kaip jau sakiau - ne visi zino kaip ir nevisi
sugeba taip pasidaryti.