Tema: Re: balalaikos
Autorius: Ignas
Data: 2013-02-15 11:20:33
tai atmsta noretum, kad pabandymui duotu balalaika sezonui ir viskio gerai
pjankei + pachmielui?
jei man daiktas ar produktas patiko ("limpa" prie rankos ar skaniai valgosi)
tai man visiskai vienodi kazkieno ilgalaikiai atsiliepimai...
litais ir man is dangaus nebyra, tos balalaikos as nepirkau, bet
paciupinejau, patiko ir noreciau tokia turet, o kad to negaliu sau leist,
nepradedu lot kokie visi iskrypeliai vazinejantys ferariais, nes zazas irgi
veza...