Tema: Re: balalaikos
Autorius: Povilas
Data: 2013-02-14 23:03:36
Gal Tamsta turi kazkokiu tai extra jutiminiu savybiu ir sugebi vos palietes
daikta,ivertinti jo kokybe ir sugebi paragaves pasakyti,ka geri - pilstuka
ar viski.As tokiu Dievo dovanu neturiu,todel vadovaujuosi kitais
prioritetais,is kuriu pagrindinis - ilgalaikiai geri atsiliepimai ir tai
darau todel,nes litai man is dangaus nebyra ir as nesiruosiu juos
atidavineti ivairaus plauko aferistams.

P.S.Kas cia pas mus toks kietas ir sugeba atskirti pilstuka nuo rimtu
gaminiu.Noreciau,kad pakomentuotumete sios lenteles duomenis.