Tema: Re: balalaikos
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2013-02-04 17:50:41
triturus Sauliui esu perdavęs mnedžiagos, kur po valo špulyte deda, kad
prasisukinėtų geriau kai valą vynioji/išvynioji.
tą pačią ir šprotikas naudoja. o toliau juk tik tinkamas balansas -
sargelis/valas/avižėlė.
bet čia tik mano prielaidos. šioje žūklėle aš labai mėgėjas, tad mane
tenkina tai ką turiu ir per daug galvos nekvaršinu.