Tema: Re: echolotas ziemai
Autorius: Domas J.
Data: 2011-11-12 03:08:16
Paflaminsiu ir as i sena thread'a penktadienio proga. Gal tie rusai ka
nors gero ir pagamina, bet man kazkaip neteko to savo akimis pamatyti.

Neseniai testavau keletos firmu visiskai identiskus gaminius: sveicaru
ar vokieciu (nesigilinau), suomiu, czech'u, brazilu ir, aisku, rusu.
Tarp keturiu gamintoju esminio jokio skirtumo nepastebejau, taciau vieno
likusio vieta siukslyne. Turbut nereikia spelioti kurio...

Ai, dar turiu valti Ufimka 21. Heh, daiktas "geras" ir pigus. Kiekviena
karta puciant pamastau: koks puikus pavyzdys, kad daikta galima
pagaminti ir is uzpakalio auganciomis rankomis. Kreivos sliules,
background'e matomas kitos valties kirpimo brezinys, vieno irlo
plastikine plokstuma buvo prikalta uzlinkusiu viniu ir suskaldyta
gamykliskai :) .. no problem, gavau irklu kompleta is kitur.