Tema: Re: echolotas ziemai
Autorius: Sergejus
Data: 2011-10-20 17:30:34
ok, sutinku. bet esminis klausimas stai kame: ar tam nadoji normalu echo,
nuo valties nusiemes, ar spec-maziuka, ziemini. ar jie, tie zieminiai verti
ko nors, ar atlieka tas funkcijas? per leda ziureti nesiruosiu, prasigresiu,
bet toliau: ar jie dirba? jei taip, tai kurie yra kas, kokiu vengti, koki
galima imti...kur?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6504 (20110929) __________

http://www.esetnod32.ru/.ml