Tema: Re: echolotas ziemai
Autorius: Povilas
Data: 2011-11-01 20:57:34
Romai ,tu nelygink to savo aparato,nes jis yra gerokai senesnes kartos +
garantuotai jo galingumas yra visai kitoks.As nelabai gilinausi I visa savo
dabartiio echoloto technines galimybes, bet Olegas savaitgali mane
"nusviete" ,kad HDS atskirais atvejais 4 kW spinduliuoja,o tai jau tikrai
daug.

"Romas"  parašė naujienų news:j838qe$ip7$1@trimpas.omnitel.net...

kodel klausiau - mano senukasBottom line Side finder ( tas populiariai
vadinamas
"koja")
jei ant ledo yra vandens ir ledas juodas , ir dugno profili ir zuvi rodo
gerai.
Jei ledas baltas ir vanduo ant ledo, kai kada zuvies nerodo , rodo tik
dugna.
Isgrezus ekete parodydavo ir zuvi.

Romanas