Tema: Re: echolotas ziemai
Autorius: Povilas
Data: 2011-10-20 21:45:18
Is tikruju,tai man nuoroda I ji buvo atsiuntes Ubijca Seldon.Bet as netikiu
rusu gebejimu kazka pagaminti tvarkingai,todel net nesigilinau I ta ju
penegirika tam aparatui, nes jis net is paziuros atrodo tapornas.

"Sergejus"  parašė naujienų news:j7o931$g7u$1@trimpas.omnitel.net...

o kokia ta rusu razrabotke? gal linka koki ar ka? jie, rusai, i daugel
dalyku zukleje  ziuri labai praktiskai, idomu butu susipazinti

database 6504 (20110929) __________

http://www.esetnod32.ru/.ml