Tema: Re: echolotas ziemai
Autorius: Romas
Data: 2011-10-20 10:34:04
"Sergejus" <tomalu@takas.lt> wrote in message news:j7n000$g0j$1@trimpas.omnitel.net...
> neduoda man ramybes mintis apie echolota ziemai. visokiu minciu girdziu, but lab
> idomu gerb. besilankanciuju cia nuomones; kiek efektyvu, praktiska, kurie ko verti,
> kur isigyti etc. padiskutuokime, a?
> Sergejus
------------------------
ziema man exo reikalingas -
-matyti dugno reljefa ( perkritimai) ir gylis.
-matyti ar yra zuvis, kokis dydis
-matyti kokiame atstume nuo dugno zuvis
- isgrezus ekete keiciant apzvalgos krypti bandau rasti kur rodo zuvi.,
su tikslu ten grezti ekete.

daugiau kitu funkciju kaip ir nereikia, exo isjungiamas ir kazkurioje apsisprestoje
vietoje belieka pasirinkti teisinga masala ir gaudyti.
jei rode pries zukle zuvi , ir staiga kibimas dingo , vel pasiziuriu - ar dar yra
zuvies.
jei randu nemaza gauja mailiaus greziu netoli ekete ir bandau sulaukti eseriu , kurie
nores
to mailiaus paragauti.
siaip ziema man eseriu gaudymo - ieskojimo metas.

Romanas