Tema: Re: del atestatu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-03-26 11:37:02
stintelės antalieptėje... nebandęs. galiu sistemėlių duot, jei pažadi
nenuskandint ir kablių nenutraukyt. ir dar sargelių teigiamų.
man po 10 stintelių žūklių vien per sausio mėn. vien apie jas pagalvojus
koktu daros. ešeriai dabar pats gazas. nu dar noriu didžiųjų luodžio
kuoju išbandyt. arba šprotų konservavimui pasigaudyt. su tais tai
mažiausiai problemų, ten greičiau darbas ne malonumas.