Tema: Re: del atestatu
Autorius: priest
Data: 2009-03-26 08:56:41
Aš  prieš 2 savaites keičiausi galinį rato guolį, žiūriu, kad Gedo nėra,
visai kiti žmogeliai mano mašiną remontuoja. Guolį pakeitė, viskas OK, dėl
kainos nežinau ar per didelė, neturiu su kuo palygint. Užtat pasakė, kad
būtina keist vairo traukės ir vidinės granatos apsaugas. Pasakė, kad kainuos
apie 320Lt. Susiradau kur išsikėlė Gedas, nuvažiavau ir jis man tas apsaugas
pakeitė už 140Lt. O darbo kokybe Gedo, tai pats žinai, nėr ko abejot. Žodžiu
jis dabar bazuojasi Kosciuškos 11B, bet sakė, kad laikinai, ieškos kur kitur
išsikelt. Jeigu neturi jo telefono, parašysiu.

priest