Tema: Re: del atestatu
Autorius: Petka
Data: 2009-03-26 11:20:56
na as tiek su savo RX4 nevarineju zuklei, bet kiekviena savaitgali
zvyrkelio tarkom prasinesu, keliukais ir bekele siek tiek... jau pradejo
kazkas gale bildet - reiks ziuret per pavasarine tepalu/filtru/padangu
keitykla... o ryt as vaziuociau jei nedirbciau... varysiu sestadieni
naktinen stintu zuklen Antalieptes mariose. ledo sezona uzdarinesiu
balandzio menesy, nes Utenos rajone dar gilus vidurziemis.
---
Petka