Tema: Re: del atestatu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-03-26 11:05:14
stabilizatorių traukutės po 40Lt...
nu dar stabdžiai, daugiau viskas tvarkoje. ričkačka minėjo apie
neužmušamumą. aš manau, kad jis minėjo apie tuos atvejus, kol mašina
drožiama iki tiek kiek rieda. šitoj vietoj su tokia pačia priežiūra ir
važinėjant adekvačiom sąlygom ir atstumais, tavo jau būtų netik kad
subyrėjus, bet ir perlūžus kelis kart. o aš ir grioviuose pabuvau ir
bulvienojais drožiau. ir žvyrkelių iki nuo 50 iki 70km kas savaitę
matau, ir miško keliukų nesibodžiu, o dar provincijos "asfalto" dozę
gaunu. kaip ne savaitė, taip kokių 300-400km vien žūklėm susuku.
taip kad nepizdy čia šūdas ar nešūdas. zjbs viskas.

P.S.
geriau sakyk ar varytum ryt į luodį kuojų bandyt? mąstau ten pašokt kur
šventoji įteka. metas užvert sezoną ledo ir pradėti upėje.
bridkelnės vakar atkeliavo. :)