Tema: Re: del atestatu
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-03-26 10:20:58
ne, bet reikia keisti arba patekint galinius ir priekinius stabdžių
diskus. ir vairo kryžmutes perrinkt, bo dabar su WD40 supurškiu ir 2-3
savaites varinėju. dar gal galines stabilizatorių traukutės bilda iš po
žiemos ir ypač po paskutinių žūklių. per tokius žvyrkelius pavasarinius
daviau... ir viskas vardan 20 ešerių, gerai kad bent jau gerulių.