Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: VP
Data: 2011-03-24 15:12:12
shiaip pikta ne tiek del tu pinigeliu kuriuos nusiskaichiuoja bankas uzh
savo paslaugas (shiaip viskas kaip ir normalu, bankas neprivalo savo
paslaugu teikt nemokamai). Pikta del to, kad sudaromos grynai biurokratines
kliutys norint lengvai ir paprastai isigyt elementaru leidima. ash dar
supraschiau, jei norint isigyt leidima reiktu kazhkokius kursus palankyt, po
to irodyt kad zhinai kas MZT parashyta ir tik tada gali gaut leidima ir
pradet zhvejot. Bet dabar, tas popierukas gali but ishrashomas belekam ir
belekiek kartu per metus, nera jokio skirtumo ar ash mokesiu uzh save, ar
pirksiu sau, kaimynui ir dar ten tam meiluzhes vyrui (kad dazhniau jo namie
nebutu). Pinigeliai traip ar taip nukeliauja i "bendra vmi katila", taip
klad kiek ju besurinktumem, bet aplinkosauga ju daugiau nuo to negauna.
vadinas tik bereikalingai "apsunkinta" platinimo sistema. Tuo labiau kad
problemu "apskaityti" tuos leidimus - lyg ir nera. Kozhnas tas bileitukas
turi savo numeruka, visi jie registruojami, tad koks skirtumas kokiu budu
surenkami pinigeliai? juk galima sakyt kad parduotuve, pasiimdama platinimui
biletukus (beje, tik pasirashiusi sutarti su aplinkosaugininkais)
praktishkai paima "preke", po platyinimo kas neishplatinta ar sugadinta -
grazhina, o uzh visa kita - perveda pinigus. bet pas mus viskas butinai
sudetingai ir zamudrionai, kad nieks nieko negaletu padaryt patogiai...
kad nebutu vien piktinimasis, tai paskaitykit dar karta, ten lyg ir yra
pasiulymas ko reikia, kad nebutu nepatogu, bet butu "taip kaip visiems
gerai"..
P.S. o jei kazhkam kazhkas kazhko neparduoda, tai viskas juk tvarkoje - savo
parduotuveje galiu neparduot savo prekes jei man nepatinka klijentas. mano
preke, ka noriu ta ir darau :)