Tema: Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-03 12:49:54
tai ir sakau, kad leidimus reikia isigyti pries tai apmokejus 11 "per
banka".. keleta metu jau taip darau.. nes kazkaip vln niekur nepardave be
pavedimo... nors kiti teigia perkantys.. idomu, kodel vieniems parduoda
kitiems ne.. speju, kad pazystamiems parduoda ir isideda piniga i kisene..
maziau pazystamiems isvis neparduoda be pavedimo kopijos..
o del a.k., nesergu paranoja.. ir lai buna jis ant leidimo zvejoti.. taip
kaip ir ant leidimo vairuoti..