Tema: Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui
Autorius: Arvis
Data: 2011-03-03 21:38:41
"Pi." <juobar@googlomailas.com> parašė naujienų pranešime:iknroi$tr3$1@trimpas.omnitel.net...
> tai ir sakau, kad leidimus reikia isigyti pries tai apmokejus 11 "per
> banka".. keleta metu jau taip darau.. nes kazkaip vln niekur nepardave be
> pavedimo... nors kiti teigia perkantys.. idomu, kodel vieniems parduoda
> kitiems ne.. speju, kad pazystamiems parduoda ir isideda piniga i kisene..
> maziau pazystamiems isvis neparduoda be pavedimo kopijos..
> o del a.k., nesergu paranoja.. ir lai buna jis ant leidimo zvejoti.. taip
> kaip ir ant leidimo vairuoti..

Smagiai mes čia pramogaujam ;)
Man atrodo, kad aš irgi nesergu paranoja dėl VMI, todėl perku leidimą žūklės parduotuvėje ir einu sau ramiai kilbukus gąsdinti. Negi ir dešros galą nusipirkęs aš privalau aiškintis, ar už ją kažkas mokesčius sumokėjo ar ne? Perku ir čiaumoju... Jei išaiškėja, kad ji pasmirdus, einu pas pardavėją skandalo kelti.