Tema: Re: KB!!!! Re: Rekvizitai zvejybos leidimo isigijimui KB!!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-24 12:29:39
visada nesdavausi atspausdinta savo printeriu.. nei vienam nekliuvo..
"pazeidimas" ne toks pat.. nes as esu tikras, kad mano 11lt pateko ten kur
reikejo.. o perkant grynais  nesu tikras.. nors kaip kazkas sake.. ne mano
problemos kontroliuoti... nu tai kaip ir dzin.. parduoda- pirkit..
neparduoda-darykit pavedima..