Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo arviui
Autorius: tomuco
Data: 2010-01-06 09:33:37
Aš, pamenu, senai senai, kai tik pradėjau su draugu po upes vaikščioti,
Žeimenoj vieną kartą šlakį išviliojau. Gražuolis, gerai kovėsi. Draugas
priėjo, pamatavo, pasvėrė, įdavė į rankas nufotkino ir sako: - na
pasidžiaugei? o dabar paleisk!
Kruvina širdim, drebančiom rankom, su ašarom akyse paleidau aš tą šlakį
atgal. Burbėjau po to visą kelią ant draugo :)

--
tomuco