Tema: Re: grazuole prisiplaukiojo
Autorius: Dar321
Data: 2010-01-05 18:44:45
Keista, nes ichtiologų nuomonė priešinga - tokių "mamyčių" reprodukcinis potencialas prastesnis nei dvikilinės silkės.
Esu valgęs keptą ~10kg lydekioką, tai labai nustebęs buvau, kad gali būti taip skanu, nes prisiklausęs buvau tokių nuomonių apie "sausas ir neskanias" lydekas. Visks nuo kulinaro priklauso... ;)

p.s. dar vyrauja nuomonė, kad tokie monstrai per sezoną suryja daugiau mažesnių lydekų nei išauga jos palikuonių.

Su pagarba,
Darius