Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: Lauras
Data: 2010-02-04 16:41:38
Normaliai tie dratharai, pas mane dratharu ir vokieciu kales 1.5 kambario
bute metus gyveno, pries pakeiciant gyvenamaja vieta, vokiete daugiau
nuostoliu pridare, o dabar nei viena is vis nieko blogo nebedaro - tarpusavy
uzsiima likusios vienos.
Siaip drathare praminem - zmogsuniu, nes namie nerealiai elgiasi - sedasi
ant sofos salia ir glaudziasi kaip kokia moteris :)
O vat kieme, kai iseinam I laukus, kur pilna zuikiu, kurapku... sunelis
pasijaucia savo stichijoje.
Beje dratharai labai lengvai valosi (kas bute manau labai aktualu) kai orai
pabjursta