Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: efka
Data: 2010-02-04 10:13:24
aha wrote:
> Taip, tik laikomas namuose naikina namus nerealiai. Kai prasideda siutamoji
> tai pas mane net sofos po kambari laksto :)))) Vis tik pasidariau isvada kad
> sitam suniui laisvej reikia gyventi o ne tarp 4 sienu. As apie drathara

Aha, o koks augdamas nenaikina? :)
Visi jie (sunys) kol isauga is jaunuolio amziaus reiskiasi.
As kai senai senai isitaisiau pirmaji savo drata, tai apart poros
sugriauztu slepeciu, nieko daugiau nebuvo prikretes. Visiskai!
Na o paskutinis mano dabar turimas dratas, tai buvo is nuobodulio taip
pasiautes, kad ilgokai seima atsigaut negalejo :)
Aisku, tai praejo ir kad po to dar ka nors butu ziauriai pridirbes jau
nebepasitaike..