Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-02-04 12:45:27
As ir buciau uz vipeta, pats turiu :)))
O bet taciau deja turiu ir soda, kur bent siltesniuoju metu laiku gali
issilakstyti mazdaug pakankamai.
Siaip tai noreciau pamatyt seimininka bandanti "pabegiot" su vipetu :))) As
ir su dviraciu greit pompa gaunu, o tas padla dar saiposi... Ir kates
pakeliui bando vaikytis.
O siaip, jei namuose yra seimininke arba "seimininkaiciai", gali pakankamai
seimoj konfliktu kilti - vagys vipetai is prigimties, kai seimininkas
namie, - toks nekaltutis is paskos slankioja, bet tik nebuk namie, kai
nugnyba koki kasni is lekstes nuo stalo ar spinteles, kojos ilgos, daug kur
pasiekia. Maniske ismoko is dukros uzsegtos kuprines, praverus uztrauktuka,
ismeskeriot saldainius ir is popiereliu islukstenti, vaikui stresas, kad
savo privacioj kuprinej negali nesiotis skanumynu.
Viska atperka prieraisumas seimininkui, o ir siaip saunus sunekai...