Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: Justina
Data: 2010-02-04 13:49:03
"W|T" <witalija@bk.ru> wrote in message
news:hke9lr$c7g$1@trimpas.omnitel.net...

> Kyla įtarimas, kad esmė ne tame, kiek ten tų plaukų, o tai, kad mylimo
> gyvūno sklandantys po namus plaukai, kokie jie ten bebuvę, visai nieko
> tokio :)

Bent jau aš tai to tikrai neturėjau omeny. Plaukų namuose yra visais
atvejais, o kokio lygio nepatogumus tai sukelia - priklauso nuo šuns kailio,
šėrimosi intensyvumo ir šeimininkų pedantiškumo :) Kaip sakiau ilgaplaukis
ilgaplaukiui nelygu ir neabejoju jog pvz. kolis šeriasi visiškai kitaip, nei
seteris. Tačiau visgi manau pagrindinis dalykas yra kaip lengvai šuns
plaukai išvalomi, ne tik nuo grindų, bet ir baldų, drabužių. Ir šiuo
atžvilgiu geriausiai palyginti gali tie, kurie ne šiaip susidūrė su
įvairiais šunimis, o kas būtent gyveno su jais :) Iš mano patirties - jei
kalbant vien tik apie kailį, tai geriau du ilgaplaukiai nei vienas
trumpaplaukis.