Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: aha
Data: 2010-02-04 09:43:10
Taip, tik laikomas namuose naikina namus nerealiai. Kai prasideda siutamoji
tai pas mane net sofos po kambari laksto :)))) Vis tik pasidariau isvada kad
sitam suniui laisvej reikia gyventi o ne tarp 4 sienu. As apie drathara

"efka" <neturiu@jokio.lt> parašė naujienų
pranešime:hkdsmq$m08$1@trimpas.omnitel.net...