Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: Sele
Data: 2010-01-08 08:44:03
"Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message
news:hi1tdf$d5m$1@trimpas.omnitel.net...
> kale ne del sveikatos, o kad pazintu motinystes dziaugsmus

Man miniatiūrinės pekinukės šeimininkė aiškino, kad kalės neturėjusios
šuniukų pasidaro labai piktos :) Tik, dejuoja, kad tokiai mažytei neina
surasti patinuko. Pagal dydi tik čichuahua tiktu, bet visi jie su
dokumentais ir nenori prasidėti su mišruniuke. Veterinaras jai taip patares,
jau ir cezario pjūvis suplanuotas. Pas ja pekiniukė saujos dydžio. Aš beveik
ja patikėjau, nes mano buvusi senmergė kalė buvo nežmoniškai pikta
pasidariusi ir brolio senmergė pekiniukė irgi pikta.