Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-31 12:40:13
O aš ir netvirtinu, kad šūdvabalis kažkuo blogesnis. Aš tik paaiškinu užklausėjui, kodėl jis GALI jaustis taip, lyg kapstytųsi mėšle :)
Kiekvienam Tėvynė yra sava, ir tie patys amerikonai turi lygiai tiek pat savų psichologinių problemų dėl gyvenimo kokybės. Ir tai yra sveikintina, nes nuolatinis siekis kažko ir daro mus žmonėmis, o ne daržovėmis.

T'skant, reikia išmokti skirti turizmą nuo imigracijos, ir tada neims nervas, kai nesugebėsi skrajoti kaip neapibrėžta intuityvi drugeliškoji esatis. Visi mes šūdvabaliai svetimose drugelių kolonijose, ir visi tie drugeliai yra šūdvabaliai, kai reliatyviai vienas į kitą žiūri savo facetais. Viską lemia tik požiūrio taškas taškas.