Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-01-06 21:57:19
Susimuškit jau pagaliau, kiek galima rašinėt :)))

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:hi2p40$l14$1@trimpas.omnitel.net...
On 2010.01.05 21:39, yolacka wrote:

> Trolis tikras trolis...

O tu esi visiškai nepakanti kitų nuomonei ir galvojanti, jog šis grupsas
yra beveik tavo nuosavybė ir net nebandai suprasti, ką tau kiti sako :)
Be to, bijai likti neteisi, todėl kai pritrunki logiškų argumentų
diskusijai, kalbi bet ką, kad tik žodis būtų tavo paskutinis, o logika
nebesvarbu. Gali penkias protingas mintis viename poste pasakyti, bet
kai leptelį ką nors pabaigoje visiškai be jokios logikos, tai tik juokas
suima. Šiaip, pati elgiesi labai panašiai į trolį :)

Paskutinį kartą Tau kartoju, NE AŠ TEFAL PAVADINAU RAKLETU!!! Nepatinka?
Skundus priima Tefal atstovai Prancūzijoje (tau netoli)... Sėkmės kelionėje.

> Apskritai kaip tu nori taip ir vadink tu ta savo tefala rakletu ar
> pan..., kaip kiti vadina visureigius dzipais, ar visus powerpoint
> katinus

O Photoshop veislės katinų neįvaldžiusi? :D :D :D

p.s. Protingi žmonės suprato ir mano nuomonę, taip pat suprato, kokia tu
sterva esi. Nors čia tas o.fauna grupsas tai vos ne uždaras kelių žmonių
klubas, todėl niekas tau į akis nepasakys, ką apie tave galvoja...
Jaučiu, o.fauna mano subscraibintų sąraše yra tikrai perteklinis, jei
čia dėl tokios smulkmenos tokios aistros užverda. Darau unsubscribe ir
netrukdau daugiau bendraut Jums.

Taip pat, naudodamasis paskutine proga, perduodu užuojauta Yolackos
vyrui. Kantrybės jam, sveikatos ir stiprių nervų! Iki.