Tema: Re: istorija apie veterinarus uzsieniuose
Autorius: linuji
Data: 2010-01-06 22:10:01
Skaitinejau ir neiskenciau :)
BRONCO - tu neteisus. visgi. kad ir kaip butu gaila pripazint.
Ir puldinet moteru nereiketu :)

Tikri vyrai moka pralaimet :)

On 2010.01.05 21:39, yolacka wrote:

> Trolis tikras trolis...

O tu esi visiskai nepakanti kitu nuomonei ir galvojanti, jog sis grupsas
yra beveik tavo nuosavybe ir net nebandai suprasti, ka tau kiti sako :)
Be to, bijai likti neteisi, todel kai pritrunki logisku argumentu
diskusijai, kalbi bet ka, kad tik zodis butu tavo paskutinis, o logika
nebesvarbu. Gali penkias protingas mintis viename poste pasakyti, bet
kai lepteli ka nors pabaigoje visiskai be jokios logikos, tai tik juokas
suima. Siaip, pati elgiesi labai panasiai i troli :)

Paskutini karta Tau kartoju, NE AS TEFAL PAVADINAU RAKLETU!!! Nepatinka?
Skundus priima Tefal atstovai Prancuzijoje (tau netoli)... Sekmes kelioneje.

> Apskritai kaip tu nori taip ir vadink tu ta savo tefala rakletu ar
> pan..., kaip kiti vadina visureigius dzipais, ar visus powerpoint
> katinus

O Photoshop veisles katinu neivaldziusi? :D :D :D

p.s. Protingi zmones suprato ir mano nuomone, taip pat suprato, kokia tu
sterva esi. Nors cia tas o.fauna grupsas tai vos ne uzdaras keliu zmoniu
klubas, todel niekas tau i akis nepasakys, ka apie tave galvoja...
Jauciu, o.fauna mano subscraibintu sarase yra tikrai perteklinis, jei
cia del tokios smulkmenos tokios aistros uzverda. Darau unsubscribe ir
netrukdau daugiau bendraut Jums.

Taip pat, naudodamasis paskutine proga, perduodu uzuojauta Yolackos
vyrui. Kantrybes jam, sveikatos ir stipriu nervu! Iki.