Tema: Re: Taupancios lemputes
Autorius: ejs
Data: 2011-05-16 11:51:34
2011.05.15 11:23, AS rašė:

> Tai jau taip, tik sitaip niekas negyvena. Skirtumas, kad "taupancias"
> perkant, pinigai ne taip jau ir tauposi.

vėlgi, teisingo gamintojo CFL'as sukonstruotas taip, kad įsijungia
palaipsniui, taip prailgindamas lempos siūlų tarnavimo laiką.

> Absoliuciai jokiu. O ir koks rysys tarp regejimo ir vestibiulinio aparato,
> jei sedima ramiai? Beje, ir skaityti nereikia visko paraidziui.

pykinimą sukelia būtent vestibiuliarinis aparatas arba nervų centras po
krūtinkauliu.

> Norejau pasakyti, kad ju spalva yra slyksti.

na vkus i cvet tovariščei net.

> Hmm.. Gal kazkokios spalvines temperaturos vidurkis ir atitinka ta uzrasa,
> bet realybeje tokiu zaliu-violetiniu atspalviu niekaip nepavyks isgauti,
> deginant lauza ar kaitinant metalo strypa. Netikintys gali viena salia kitos
> isijungti iprastine kaitrine ir liuminescencine.

ką mes lyginam: spalvines temperatūras, ar CRI?
Mielas mano, paimk liuminescensinį vamzdelį su devintu CRI ir lygink su
Saulės šviesa, o ne septintą CRI su kaitrine lempute. Aha, devinto CRI
nelabai įperki, o ir aštuntas per brangus...

> Jei nepavyks pamatyt
> skirtumo, matomai dievas nedave. Tada yra kiek paprastesnis budas. Pabandyti
> nufotografuoti viena ir kita kokiu nors normalesniu apatratu, kur baltos
> balansas reguliuojamas ir pagal spalvine temperatura bei palyginti.

gal matuoti reiktų su tam skirtu prietaisu, o ne namudiniais metodais?

Ardenoj (berods) buvo stendas, kur sudažytos įvairios spalvos ir
susuktos įvairių spalvinių temperatūrų liuminescentinės lempos. Kam
įdomu - apsilankykit.
--
ejs