Tema: Re: Taupancios lemputes
Autorius: ejs
Data: 2011-05-14 22:23:58
2011.05.14 17:24, AS rašė:

> Beje, taupumas gali reliatyvus buti. Jos taupo elektra ir pinigus, jei
> pastoviai ijungtos. Jei i patalpa ieinant ir vel iseinant junginejama,
> elektra irgi taupys, bet su pinigais klausimas. Beda, kad "taupiosios"
> atlaiko tik kazkiek ijungimu.

atmetus Liao produkciją, teisingiems gaminiams junginėjimas nėra toks
baisus kaip norima parodyti. Net ir kaitrinė lemputė tarnaus labai
ilgai, jei niekuomet nebus išjungiama.

 > O ir ju spalva vemti vercia.

problemos su vestibiuliariniu aparatu?

> Nezinau, gal
> kazkam nieko, bet kazkaip man jos vienos zalios, kitos violetines, o tie
> uzrasyti K ant dezutes tik reklamos delei.

vėlgi, atmetus Liao produkciją, teisingų kontorų gaminiai atitinka CRI
ir spalvines temperatūras.

--
ejs