Tema: Re: Taupancios lemputes
Autorius: Evaldas
Data: 2011-05-13 08:30:35
1. tavo nuomone subjektyvi (pats rasai "kaitrine vizualiai sviete du kartus
stipriau")
2. nieko keisto, kad viena 200 lempa sviecia "vizualiai" geriau nei 2x100.
Sita tiesa zinoma jau seniai.

O dabar is mano asm. patirties - tvarkiau sandeliuka, atsinesiau halogenini
prozektoriu 150W. Nu sviecia, bet kai vietoj jo prijungiau sena, su
pavargusiomis lium. lemposmis 2x36W sviestuva pasidare daug sviesiau.